Ekonomická reforma pre každého

Obal knihy Ekonomická reforma pre každého

Kniha je predaná.
Môžete si ale zadať požiadavku na knihu

Spisovateľ: Kučerák Jozef
Vydavateľ: Ministerstvo priemyslu SR
Rok vydania: 1990
Stav knihy: 4 z 5
Katalogové číslo: M6954

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Obsah: Kde sme a prečo tam sme?, Kam sa chceme dostať?, Čo nás čaká?, Ako sa chceme dostať k trhovej ekonomike?... brožovaná, 26 strán, na úvodnej strane podpis autora

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Všeobecne ďalej doporučujeme

Zásady medzinárodných obchodných zmlúv - Unidroit

Spisovatel: Kolektív autorov, Iura Edition 1996
Katalogové číslo: O1432

Kolektív autorov - Zásady medzinárodných obchodných zmlúv - Unidroit Zásady medzinárodných obchodných zmlúv nemajú povahu medzinárodného dokumentu záväzného pre členské štáty, čím sa zásadne odlišujú od Viedenského dohovoru o medzinárodnej kúpe tovaru, hoci obsahovo s ním nie sú v rozpore... brožovaná, 324 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€6,20 (0 Kč)
Pre Vás: €5,89 (0 Kč)

Teória a prax riadenia v súčasných podmienkach rozvoja ekonomiky

Spisovatel: Bajcura Andrej, Práca 1985
Katalogové číslo: L8070

Bajcura Andrej - Teória a prax riadenia v súčasných podmienkach rozvoja ekonomiky Z obsahu: Charakteristika spoločenského riadenia, Subjekty a objekty spoločenského riadenia, Riadenie a veda o riadení, Funkcie organizácií a funkcie riadenia, Plánovanie, Organizovanie, Kontrola, Práca s ľuďmi, Práca s prostriedkami, Rozhodovanie, Práca s informáciami, Koordinovanie... obal, tvrdá väzba, časť textu označený ceruzou, 235 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,20 (0 Kč)
Pre Vás: €2,09 (0 Kč)

(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!

Spisovatel: Nový Ivan, Petzold Jorg, Grada 2006
Katalogové číslo: M4401

Nový Ivan, Petzold Jorg - (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! Jak získat zákazníka špičkovými službami. Dozvíte se, co rozhoduje o tom, že zákazníci nakupují právě u určité firmy, čím si zákazníka získáte a kvuli čemu ho mužete ztratit,jakých chyb se prodejci nejčastěji dopouštějí, atd... v češtine, brožovaná, 160 strán

Stav knihy: 5 z 5

kúpiť€5,50 (0 Kč)
Pre Vás: €5,23 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro