Jak využít internet v marketingu

Obal knihy Jak využít internet v marketingu

Kniha je predaná.
Môžete si ale zadať požiadavku na knihu

Spisovateľ: Blažková Martina
Vydavateľ: Grada
Rok vydania: 2005
Stav knihy: 4 z 5
Katalogové číslo: N3417

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Zvláště malé a střední firmy využívají internet nedostatečně nebo neefektivně. Kniha poradí všem marketingovým manažerům a dalším pracovníkům v marketingu, v jakých oblastech a jak internet využívat. Zvyšte lepším využitím internetu svoji konkurenceschopnost... v češtine, brožovaná, na predsádkach fľak, 156 strán

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Manažment, Marketing ďalej doporučujeme

Medzinárodný marketing - teória v praxi

Spisovatel: Koprlová Jana, Netri 2007
Katalogové číslo: M3681

Koprlová Jana - Medzinárodný marketing - teória v praxi Z obsahu: Prípadová štúdia - vláčiky, čokoládky, rozprávka, bicykle, nábytok, priemyselná chémia, ložiská, dvojlístok, siebenblatt, ... brožovaná, väčší formát, 282 strán, náklad 500 ks

Stav knihy: 5 z 5

kúpiť€5,00 (0 Kč)
Pre Vás: €4,75 (0 Kč)

Marketing pre obchodné akadémie

Spisovatel: Zámečníková Zuzana, Rajt Štefan, SPN 2008
Katalogové číslo: O9257

Zámečníková Zuzana, Rajt Štefan - Marketing pre obchodné akadémie Z obsahu: Podstata a úlohy marketingu a jeho miesto v podnikaní, Podnik v marketingovom prostredí, Organizácia marketingového oddelenia, Analýza trhu, prieskum trhu, hľadanie nových príležitostí, Produkt, atd... brožovaná, veľký formát, 160 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€6,00 (0 Kč)
Pre Vás: €5,70 (0 Kč)

Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži

Spisovatel: Maderthaner Wolfgang, Slovenské pedagogické nakladateľstvo 1991
Katalogové číslo: M2692

Maderthaner Wolfgang - Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži Najlepšie marketingové metódy nepomáhajú, ak nie sú preniknuté správnou filozofiou marketingu. Toto poznanie sa presadzuje stále viac. Len ten, kto správne pochopil filozofiu marketingu, bude víťazom v stále tvrdších podmienkach konkurenčnej súťaže... tvrdá väzba, s obalom, 157 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,90 (0 Kč)
Pre Vás: €2,76 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro