Výrobné náklady a vlastné náklady v poľnohospodárstve

Obal knihy Výrobné náklady a vlastné náklady v poľnohospodárstve

Kniha je predaná.
Môžete si ale zadať požiadavku na knihu

Spisovateľ: Fabričnov A. M.
Vydavateľ: Príroda
Rok vydania: 1981
Stav knihy: 4 z 5
Katalogové číslo: N9511

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Keď autor tejto knihy zdôvodňuje potrebu a úlohy svojho výskumu, správne hovorí, že východiskom a metodickým základom pre adekvátne vyčísľovanie vlastných nákladov produkcie má byť jasné vysvetlenie obsahu kategórie vlastných nákladov, že korene rozdielnych náhľadov na otázku vyčísľovania vlastných nákladov sú v odlišnom chápaní podstaty tejto kategórie... tvrdá väzba bez obalu, 178 strán

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Všeobecne ďalej doporučujeme

Korešpondencia v obchodnej praxi a iné písomnosti

Spisovatel: Bednárová Lýdia, Príroda 2006
Katalogové číslo: O9277

Bednárová Lýdia - Korešpondencia v obchodnej praxi a iné písomnosti Táto knižka vás uvedie do problematiky správneho písania písomností (registratúrnych záznamov), ich úpravy v súlade s normou a nájdete v nej aj niekoľko ukážok správnej formulácie a úpravy úradnej korešpondencie... brožovaná, 92 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€3,00 (0 Kč)
Pre Vás: €2,85 (0 Kč)

Lhutové plánování výroby

Spisovatel: Rollo J., SNTL 1976
Katalogové číslo: N5581

Rollo J. - Lhutové plánování výroby Publikace je věnována řešení problematiky lhutového plánováni výroby malosériového a kusového charakteru pomocí počítače... v češtine brožovaná, 137 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€1,50 (0 Kč)
Pre Vás: €1,43 (0 Kč)

Reklama 2000

Spisovatel: Horňák Pavel, CEA 1999
Katalogové číslo: L9088

Horňák Pavel - Reklama 2000 Kniha sa skladá z troch častí: Marketingová komunikácia včera, dnes, zajtra, Tvorba propagačnýchprostriedkov (základné princípy), Slovník marketingovej komunikácie - abeceda reklamy 2000... tvrdá väzba, 297 strán

Stav knihy: 5 z 5

kúpiť€6,90 (0 Kč)
Pre Vás: €6,56 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro