Základy marketingu

Obal knihy Základy marketingu

Kniha je predaná.
Môžete si ale zadať požiadavku na knihu

Spisovateľ: Kolektív autorov
Vydavateľ: Vysoká škola ekonomická
Rok vydania: 2001
Stav knihy: 4 z 5
Katalogové číslo: O2530

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Z obsahu: Marketingové řízení, Marketingové prostředí, Kupní chování zákazníku, Marketingový výzkum, mix, Výrobek jako nástroj marketingu, Cena v marketingovém mixu, distribuční cesty, atd... v češtine, brožovaná, 220 strán

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Manažment, Marketing ďalej doporučujeme

Marketing hotelových služeb

Spisovatel: Kiráľová Alžbeta, Ekopress 2006e
Katalogové číslo: O9278

Kiráľová Alžbeta - Marketing hotelových služeb Předpoklady využití marketingu v hotelu, Marketingová strategie, Aktivizace marketingového mixu, Koordinace marketingových činností, atd... v češtine, brožovaná, 160 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€4,00 (0 Kč)
Pre Vás: €3,80 (0 Kč)

Kapitáni veľkého biznisu

Spisovatel: Epštejn S.I., Pravda 1984
Katalogové číslo: J1483

Epštejn S.I. - Kapitáni veľkého biznisu Sociálny portrét manažéra. V knihe sa autor zaoberá významnou vrstvou kapitalistickej spoločnsoti, riadiacou veľké priemyselné korporácie v USA. Autor vychádza z "manažérskej revolúcie", objasňuje miesto manažérov v súčasnej kapitalistickej spoločnosti a najmä v monopolistických korporáciách... obal, tvrdá väzba, 184 strán, náklad: 5000 ks

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€3,40 (1 717 Kč)
Pre Vás: €3,23 (1 631 Kč)

Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži

Spisovatel: Maderthaner Wolfgang, Slovenské pedagogické nakladateľstvo 1991
Katalogové číslo: M2692

Maderthaner Wolfgang - Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži Najlepšie marketingové metódy nepomáhajú, ak nie sú preniknuté správnou filozofiou marketingu. Toto poznanie sa presadzuje stále viac. Len ten, kto správne pochopil filozofiu marketingu, bude víťazom v stále tvrdších podmienkach konkurenčnej súťaže... tvrdá väzba, s obalom, 157 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,90 (0 Kč)
Pre Vás: €2,76 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro