Etika ako nástroj morálneho rozvoja organizácie

Obal knihy Etika ako nástroj morálneho rozvoja organizácie

Kniha je predaná.
Môžete si ale zadať požiadavku na knihu

Spisovateľ: Čmelíková Zuzana
Vydavateľ: Computer press
Rok vydania: 2010
Stav knihy: 5 z 5
Katalogové číslo: L6184

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Práca obsahuje chronologický prehľad vo vývoji organizačnej etiky, jej metodologické východiská, eticko-teoretické východiská, organizačnú zmenu a jej význam v morálnom rozvoji organizácií, tvorbu morálnych organizačných hodnôt, hodnotové systémy a celkovú syntézu názorov. Okrem teoretickej bázy poznatkov má praktické prínosy a konkrétne návrhy realizovateľné v praxi... tvrdá väzba, 200 strán

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Všeobecne ďalej doporučujeme

(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!

Spisovatel: Nový Ivan, Petzold Jorg, Grada 2006
Katalogové číslo: M4401

Nový Ivan, Petzold Jorg - (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! Jak získat zákazníka špičkovými službami. Dozvíte se, co rozhoduje o tom, že zákazníci nakupují právě u určité firmy, čím si zákazníka získáte a kvuli čemu ho mužete ztratit,jakých chyb se prodejci nejčastěji dopouštějí, atd... v češtine, brožovaná, 160 strán

Stav knihy: 5 z 5

kúpiť€5,50 (0 Kč)
Pre Vás: €5,23 (0 Kč)

Dovozný a vývozný obchodný prípad

Spisovatel: Smreková Marta, Slovenská obchodná a priemyselná komora 1995
Katalogové číslo: M2366

Smreková Marta - Dovozný a vývozný obchodný prípad V súčasnom období nastáva veľa politických i ekonomických zmien, ktoré sa podieľajú na formovaní základov pre rozvoj vzťahov, a to tak z hľadiska vnútorného, ako aj medzinárodného... brožovaná, 167 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€1,50 (0 Kč)
Pre Vás: €1,43 (0 Kč)

Praktická reklama

Spisovatel: Schwalbe Heinz, Grada 1994
Katalogové číslo: O9932

Schwalbe Heinz - Praktická reklama Stručný průvodce/učebnice seznamující se základy reklamy (média, cíle, základy typografie, grafické prostředky v reklamě)... v češtine, brožovaná, 155 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€3,00 (0 Kč)
Pre Vás: €2,85 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro