Marketing v současné světové praxi

Obal knihy Marketing v současné světové praxi

Cena: €4,50 (102 Kč)
Pre Vás: €4,28 (97 Kč)
Zľava: 5 %
Vložiť knihu do košika

Spisovateľ: Horáková Iveta
Vydavateľ: Grada
Rok vydania: 1992
Stav knihy: 5 z 5
Katalogové číslo: M8191

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Přehledný, srozumitelný a názorný výklad podstaty i taktiky moderního marketingu s mnoha příklady z praxe... v češtine, tvrdá väzba, väčší formát, 368 strán

Pridať knihu do košíka

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Manažment, Marketing ďalej doporučujeme

Manažment výroby

Spisovatel: Paška Ľubomír, SPU 2000
Katalogové číslo: M4824

Paška Ľubomír - Manažment výroby Obsahom disciplíny "Manažment výroby" s orientáciou na poľnohospodársko - potravinársku výrobu sú vybrané kapitoly zahrňujúce: základy manažmentu výroby, jeho funkcie a zahraničné manažérske systémy, výrobnú štruktúru a výrobnú základňu, vzťah manažmentu výroby a marketingu a tiež manažment ekologickej poľnohospodárskej výroby... brožovaná, 182 strán, niektoré strany zvýraznené farebnými fixami, väčší formát

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,20 (0 Kč)
Pre Vás: €2,09 (0 Kč)

Management podniku světové třídy

Spisovatel: Stýblo Jiří, Professional publishing 2010
Katalogové číslo: M6177

Stýblo Jiří - Management podniku světové třídy Z obsahu: Globální ekonomika a strategie lidských zdroju, Strategické řízení lidských zdroju v kritických situacích, Východiska z nestabilních situací do konkurenceschopné perspektivy, Inovační kultura firmy... v češtine, tvrdá väzba, 143 strán

Stav knihy: 5 z 5

kúpiť€4,90 (0 Kč)
Pre Vás: €4,66 (0 Kč)

Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži

Spisovatel: Maderthaner Wolfgang, Slovenské pedagogické nakladateľstvo 1991
Katalogové číslo: M2692

Maderthaner Wolfgang - Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži Najlepšie marketingové metódy nepomáhajú, ak nie sú preniknuté správnou filozofiou marketingu. Toto poznanie sa presadzuje stále viac. Len ten, kto správne pochopil filozofiu marketingu, bude víťazom v stále tvrdších podmienkach konkurenčnej súťaže... tvrdá väzba, s obalom, 157 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,90 (0 Kč)
Pre Vás: €2,76 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Kellerova 1
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro