Dobrý biznis

Obal knihy Dobrý biznis

Cena: €4,50 (117 Kč)
Pre Vás: €4,28 (111 Kč)
Zľava: 5 %
Vložiť knihu do košika

Spisovateľ: McElhaney Kellie A.
Vydavateľ: Eastone books
Rok vydania: 2011
Stav knihy: 4 z 5
Katalogové číslo: P748

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Strategická príručka ako zladiť program spoločenskej zodpovednosti so značkou firmy. Kniha Dobrý biznis ponúka návod na to, ako formulovať a uskutočňovať CSR iniciatívy tak, aby priniesli čo najväčšie benefity obom stranám – firme i komunite... obal, tvrdá väzba, 200 strán

Pridať knihu do košíka

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Všeobecne ďalej doporučujeme

Úvahy o duševnej práci a bohatstve národa

Spisovatel: Lobl Eugen, Slovenská Akadémia vied 1967
Katalogové číslo: O5750

Lobl Eugen - Úvahy o duševnej práci a bohatstve národa Z obsahu: Zmysel našich dní, Národné hospodárstvo ako funkcia ľudského intelektu, Výrobné sily a práca, Revolúcia v pojmoch, Národohospodárska mena, K otázka kvantifikácie politickej ekonómie, Princíp lukroaktivity vedy, Model lukroaktívneho hospodárstva... brožovaná, 216 stán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€12,00 (0 Kč)
Pre Vás: €11,40 (0 Kč)

Ekonomická encyklopedie (I. - II.)

Spisovatel: kolektív autorov, Svoboda 1984
Katalogové číslo: I5019

kolektív autorov - Ekonomická encyklopedie (I. - II.) Pro praktické použití je encyklopedie doplněna řadou drobnějších hesel, která poskytují pozitivní informace a institucích nebo nástrojích používaných v ekonomice... tvrdá väzba, v češtine, bez obalov, prvý zväzok obsahuje heslá od A-O, druhý zväzok od P-Ž, 776 + 743 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€4,00 (4 683 Kč)
Pre Vás: €3,80 (4 449 Kč)

Pocit naliehavosti

Spisovatel: Kotter John P., Eastone books 2008
Katalogové číslo: O5335

Kotter John P. - Pocit naliehavosti Zavádzanie zmien v rámci organizácií. V knihe autor zameriava svoju pozornosť na kriticky dôležitý prvý krok pri náročnej úlohe inovátora: vytvorenie pocitu naliehavosti, a to tak, že ľudí privediete k tomu, aby skutočne videli a cítili potrebu zmeny... obal, tvrdá väzba, 160 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€5,00 (0 Kč)
Pre Vás: €4,75 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro