Nachádzate sa: Antikvariát - Ekonomická - Všeobecne - Janok Michal, Oláh M. a kolektív: Cenová stratégia
Cenová stratégia

Kniha je predaná.
Môžete si ale zadať požiadavku na knihu
Spisovateľ: Janok Michal, Oláh M. a kolektív
Vydavateľ: Mika-Conzult
Rok vydania: 1996
Stav knihy:
Katalogové číslo: E7764
Kategória v ktorej je kniha zaradená:
Knižná publikácia je zameraná na ceny ako dôležitý ekonomický nástroj, ktorý v trhovej ekonomike má svoje opodstatnenie nielen z pohľadu mikroekonómie, ale aj makroekonómie. Toto opodstanenie možno vidieť z pohľadu prepojenia na štátny rozpočet, najmä prostredníctvom DPH, ktorá je súčasťou ceny a zároveň príjmom pre štátny rozpočet. Text knihy spracovaný v tejto podobe vypĺňa medzeru na knižnom trhu, týkajúcu sa veľmi citlivej oblasti, a to cien a cenovej stratégie, ktoré v podnikaní v trhovej ekonomike majú dôležité miesto. Obsah publikácie je orientovaný na kľúčové otázky marketingu cien trhových ekonomik, využívanie trhu na pohyb cien, ako aj samotnú ich tvorbu. Osobitná pozornosť je venovaná predovšetkým tvorbe cien a cenovej stratégii, ako aj princípom správnej tvorby cien, s ktorými sa spájajú otázky kalkulácii a nákladov pre potreby tvorby cien v hospodárskej praxi, a to nielen fyzických, ale aj právnických osôb. Kniha je vhodnou pomôckou pre študentov na školách ekonomického zamerania. Jej obsah bude prínosom tiež pre tých, ktorí sú vo svojej manažérskej a marketingovej praxi nútení riešiť otázky a problémy cien a cenovej stratégie.... tvrdá väzba, 251 strán
V kategórii Všeobecne ďalej doporučujeme
Než k nám príde euro
Spisovatel: Balko Ladislav, Epos 2006
Katalogové číslo: P1424
Autor publikácie v nej zhŕňa základné idey, východiská a očakávané dôsledky a popisuje proces prechodu k euru... tvrdá väzba, 223 strán
kúpiť€4,90 (0 Kč)
Pre Vás: €4,66 (0 Kč)
Inovace a podnikavost
Spisovatel: Drucker Peter F., Management press 1993
Katalogové číslo: L8560
Tato kniha pojednává o inovacích a podnikavosti jako o praktické činnosti a teoretické disciplíně. Nezabývá se psychologií a charakterovými vlastnostmi podnikatelu, zabývá se tím, co dělají a jak se chovají... v češtine, brožovaná, 267 strán
kúpiť€3,90 (0 Kč)
Pre Vás: €3,71 (0 Kč)
Praktická reklama
Spisovatel: Schwalbe Heinz, Grada 1994
Katalogové číslo: O9932
Stručný průvodce/učebnice seznamující se základy reklamy (média, cíle, základy typografie, grafické prostředky v reklamě)... v češtine, brožovaná, 155 strán
kúpiť€3,00 (0 Kč)
Pre Vás: €2,85 (0 Kč)
Oddelenia obchodu
Dôležité informácie
- Aké knihy vykupujeme
- Výkup kníh na diaľku
- Infolinka
- Ako nakupovať
- Osobný odber kníh
- Odberné miesta v Čechách
- Odberné miesta na Slovensku
- Poštovné do zahraničia
- Možnosti platby
- Nápoveda k hodnoteniu kníh
- O nás
- Darčeková poukážka
- Ochrana súkromia
- Obchodné podmienky
- Reklamácie
- Mapa stránok
- Požiadavka na knihu
- Zasielanie noviniek
ANTIKVARIÁT s.r.o.
Radničné námestie 4608501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk
Nákupný košík
V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro