Nachádzate sa: Antikvariát - Ekonomická - Manažment, Marketing - Rajt Štefan: Marketing
Marketing

Cena: €5,50 (143 Kč)
 Pre Vás: €5,23 (135 Kč)	
			  
Zľava: 5 % 
Vložiť knihu do košika
Spisovateľ: Rajt Štefan
      Vydavateľ: Sprint
      Rok vydania: 2000
Stav knihy: 
Katalogové číslo: O5626
Kategória v ktorej je kniha zaradená:
Charakteristika, stratégia, proces... tvrdá väzba, 135 strán
V kategórii Manažment, Marketing ďalej doporučujeme
Automanažment podnikateľa
Spisovatel: Burák Emil, Epos 2003
  		Katalogové číslo: O5334
 Autor v knihe predstavuje ľahko zrozumiteľný recept vhodný pre začínajúcich i skúsených podnikateľov k ich bežnej práci smerujúci k vysvetleniu ambície - že viac ako úspešným podnikateľom znamená zostať dobrým človekom.... tvrdá väzba, v knihe pečiatka knižnice, 160 strán
 Autor v knihe predstavuje ľahko zrozumiteľný recept vhodný pre začínajúcich i skúsených podnikateľov k ich bežnej práci smerujúci k vysvetleniu ambície - že viac ako úspešným podnikateľom znamená zostať dobrým človekom.... tvrdá väzba, v knihe pečiatka knižnice, 160 strán
kúpiť€4,60 (0 Kč)
 Pre Vás: €4,37 (0 Kč) 
Konštruktéri života
Spisovatel: Jezný Jaromír, UM 2013
  		Katalogové číslo: N3145
 Overené postupy strategického plánovania a projektového manažmentu od generálneho riaditeľa vývojárskej a konštruktérskej spoločnosti ZTS VVÚ Košice... obal, tvrdá väzba, 120 strán
 Overené postupy strategického plánovania a projektového manažmentu od generálneho riaditeľa vývojárskej a konštruktérskej spoločnosti ZTS VVÚ Košice... obal, tvrdá väzba, 120 strán
kúpiť€7,00 (0 Kč)
 Pre Vás: €6,65 (0 Kč) 
Marketingová komunikace
Spisovatel: Foret Miroslav, Computer press 2006
  		Katalogové číslo: N712
 Publikace je určena marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili... v češtine, tvrdá väzba, +CD, 445 strán
 Publikace je určena marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili... v češtine, tvrdá väzba, +CD, 445 strán
kúpiť€11,00 (0 Kč)
 Pre Vás: €10,45 (0 Kč) 
Oddelenia obchodu
Dôležité informácie
- Aké knihy vykupujeme
- Výkup kníh na diaľku
- Infolinka
- Ako nakupovať
- Osobný odber kníh
- Odberné miesta v Čechách
- Odberné miesta na Slovensku
- Poštovné do zahraničia
- Možnosti platby
- Nápoveda k hodnoteniu kníh
- O nás
- Darčeková poukážka
- Ochrana súkromia
- Obchodné podmienky
- Reklamácie
- Mapa stránok
- Požiadavka na knihu
- Zasielanie noviniek
ANTIKVARIÁT s.r.o.
Radničné námestie 4608501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk
 
		     
		     
			 
		
Nákupný košík
V košíku máte: 0 knih
			V cene: 0 Euro












