Marketing hotelových služeb

Obal knihy Marketing hotelových služeb

Cena: €4,00 (104 Kč)
Pre Vás: €3,80 (98 Kč)
Zľava: 5 %
Vložiť knihu do košika

Spisovateľ: Kiráľová Alžbeta
Vydavateľ: Ekopress
Rok vydania: 2006e
Stav knihy: 4 z 5
Katalogové číslo: O9278

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Předpoklady využití marketingu v hotelu, Marketingová strategie, Aktivizace marketingového mixu, Koordinace marketingových činností, atd... v češtine, brožovaná, 160 strán

Pridať knihu do košíka

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Manažment, Marketing ďalej doporučujeme

Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži

Spisovatel: Maderthaner Wolfgang, Slovenské pedagogické nakladateľstvo 1991
Katalogové číslo: M2692

Maderthaner Wolfgang - Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži Najlepšie marketingové metódy nepomáhajú, ak nie sú preniknuté správnou filozofiou marketingu. Toto poznanie sa presadzuje stále viac. Len ten, kto správne pochopil filozofiu marketingu, bude víťazom v stále tvrdších podmienkach konkurenčnej súťaže... tvrdá väzba, s obalom, 157 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,90 (0 Kč)
Pre Vás: €2,76 (0 Kč)

Cesta manažéra z pekla

Spisovatel: Kiska Andrej, Andrej Kiska 2011
Katalogové číslo: N8825

Kiska Andrej - Cesta manažéra z pekla Aká je úloha manažérov a podnikateľov? Čo je zmyslom ich činnosti a aká je ich zodpovednosť? Prečo a ako pomáhať tým, ktorí to potrebujú? Aj toto sú otázky, ktoré si dlhodobo kladiem. Vo svojej knihe Vám ponúkam odpovede, ktoré sa mi podarilo nájsť. Viem, že to nie sú odpovede jediné. Ponúkam Vám tie, ktoré som na svojej doterajšej ceste manažéra z biznisu a charity našiel ja... tvrdá väzba, 69 strán, knižné dosky mierne opotrebované

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€1,50 (0 Kč)
Pre Vás: €1,43 (0 Kč)

10 zlatých pravidel péče o zákazníka

Spisovatel: Bureš Ivan, Řehulka Pavel, Management press 2001
Katalogové číslo: O2240

Bureš Ivan, Řehulka Pavel - 10 zlatých pravidel péče o zákazníka 10 zlatých pravidel péče o zákazník aneb CRM v digitálním věku... v češtine, brožovaná, 160 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€5,00 (0 Kč)
Pre Vás: €4,75 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro