Slovenská Pošta a. s. robí zmeny ... samozrejme k drahšiemu :-(

Marek Božík, 26.6.2009

Pôvodne som sa nechcel vyjadrovať k tejto "citlivej" téme, ale keď som dnes išiel na našu hlavnu poštu a tam bol oznam o zatvorení pošty medzi 12.00 až 14.00 hod tak ma to fakt dorazilo. Len tak bez oznámenia vopred, bez slušnosti dať vedieť dopredu. Veď načo. Zatvoriť hlavnú poštu v okresnom meste na dve hodiny v pracovnom čase, no to je fakt cesta k zákazníkovi. Podotýkam, že sa to nestalo prvýkrát a bohužiaľ určite nie posledný... a to podľa posledného letáku však budú lepší a samozrejme drahší.

Sám som zvedavý o koľko budeme platiť viac poštovné. Na stránkach pošty sa dá dočítať o zdražení služby Balík druhá trieda o jednu štvrtinu !!! To je najčastejší spôsob nášho zasielania zásielok vám, našim zákazníkom. Výška nami účtovaného poštovného teraz len tak-tak kryje naše skutočné zasielateľské náklady. 

Už keď Slovenská pošta a.s. nezvyšovala poštovné koncom minulého roka /tak ako vždy, niekoľko dní pred Silvestrom/ už som mal ciťák, že najbližšie zvyšovanie ceny si to odnesie dvojnásobne. Nemýlil som sa. Vyjadrovať sa k službám Slovenskej Pošty je zbytočné, môžeme sa len utešovať, že nám ročne stratí "len" 10 - 20 balíkov. Aj tak vďaka, ročne zasielame tisíce balíkov :-).

Budem rád, ak sa vyjadríte v diskusii aj vy - naši zákazníci k službám tejto inštitúcie. Aké máte skúsenosti vy, napríklad z našími balíčkami, doručovaním, ochotou riešiť nejaký problém a podobne. Vopred pekne ďakujem.

Komentár k článku

Clira14
email:
vloženo: 2009-06-26 23:35:13

Nie som síce zákazník antikvariátu, no s poštou mám tiež svoje skúsenosti, netýkajú sa zrovna balíkov, ale myslím, že stoja za zmienku... U nás sa vám poštárky neostýchajú hodiť lístok do schránky o tom, že adresát nebol zastihnutý, hoci ste doma, veď nech si prídete na poštu pre zásielku sám. Tam na vás čaká vysvetlenie, že zásielka síce bola posielaná ako list, ale poštárka má toho veľa a takéto veľké listy sú ťažké (bola to obálka cca A4 a v nej nie veľmi hrubá brožúra), takže ich nenosia domov, lebo toho ich mali veľa. Mňa osobne to vôbec nezaujíma, lebo je to doporučený list a ten mi majú doručiť ako list... Ok, to nejako pretrpím, následne na pošte ukážem žltý lístok, že keď som už tu, nech mi ten môj megaobjemný dopis dajú - a na to je zasa nachystaná odpoveď - prídite neskôr, alebo najlepšie zajtra, poštárka sa ešte nevrátila z roznášania a my ešte nemáme utriedené zásielky... a to bolo tak cca o 15tej poobede... Alebo ďalší príklad - v BA vybavím niekomu z rodiny splnomocnenie na preberanie doporučených zásielok ktoré mi prídu do Dubnice. Tam príde splnomocnenec a doporučenú zísielku mu nechcú dať, lebo splnomocnenie nebolo vydané na tejto pošte. Dovidenia, kde sme... Otváracie hodiny tejto pseudoinštitúcie radšej ani nespomínam... pri objednávaní tovaru cez net, som vďačná všetkým kuriérskym službám ktoré existujú - že sa vyhnem čo i len pomysleniu na Slov. poštu...

pridať nový komentár


Anti-spamová otázka: Jaký je opak dne?

Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB

Nové knihy


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro