Automanažment podnikateľa

Obal knihy Automanažment podnikateľa

Cena: €4,60 (119 Kč)
Pre Vás: €4,37 (113 Kč)
Zľava: 5 %
Vložiť knihu do košika

Spisovateľ: Burák Emil
Vydavateľ: Epos
Rok vydania: 2003
Stav knihy: 4 z 5
Katalogové číslo: O5334

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Autor v knihe predstavuje ľahko zrozumiteľný recept vhodný pre začínajúcich i skúsených podnikateľov k ich bežnej práci smerujúci k vysvetleniu ambície - že viac ako úspešným podnikateľom znamená zostať dobrým človekom.... tvrdá väzba, v knihe pečiatka knižnice, 160 strán

Pridať knihu do košíka

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Manažment, Marketing ďalej doporučujeme

Základy marketingu

Spisovatel: Kolektív autorov, Vysoká škola ekonomická 2001
Katalogové číslo: O2530

Kolektív autorov - Základy marketingu Z obsahu: Marketingové řízení, Marketingové prostředí, Kupní chování zákazníku, Marketingový výzkum, mix, Výrobek jako nástroj marketingu, Cena v marketingovém mixu, distribuční cesty, atd... v češtine, brožovaná, 220 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,40 (0 Kč)
Pre Vás: €2,28 (0 Kč)

Krízový manažment

Spisovatel: Gozora Vladimír, SPU v Nitre 2000
Katalogové číslo: O1182

Gozora Vladimír - Krízový manažment Z obsahu: Podnik a podnikový manažment, Vonkajšie a vnútorné prostredie podniku a vznik podnikových kríz, Predmet a funkcia krízového manažmentu, Poruchy podnikovej rovnováhy a ich riešenie, Podnik v systéme krízového manažmentu... tvrdá väzba, väčší formát, časť textu označený farebne, 170 strán + príloha

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€6,00 (0 Kč)
Pre Vás: €5,70 (0 Kč)

Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži

Spisovatel: Maderthaner Wolfgang, Slovenské pedagogické nakladateľstvo 1991
Katalogové číslo: M2692

Maderthaner Wolfgang - Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži Najlepšie marketingové metódy nepomáhajú, ak nie sú preniknuté správnou filozofiou marketingu. Toto poznanie sa presadzuje stále viac. Len ten, kto správne pochopil filozofiu marketingu, bude víťazom v stále tvrdších podmienkach konkurenčnej súťaže... tvrdá väzba, s obalom, 157 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,90 (0 Kč)
Pre Vás: €2,76 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro