Základy marketingu

Obal knihy Základy marketingu

Kniha je predaná.
Môžete si ale zadať požiadavku na knihu

Spisovateľ: Kolektív autorov
Vydavateľ: Vysoká škola ekonomická
Rok vydania: 2001
Stav knihy: 4 z 5
Katalogové číslo: O2530

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Z obsahu: Marketingové řízení, Marketingové prostředí, Kupní chování zákazníku, Marketingový výzkum, mix, Výrobek jako nástroj marketingu, Cena v marketingovém mixu, distribuční cesty, atd... v češtine, brožovaná, 220 strán

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Manažment, Marketing ďalej doporučujeme

Hotelový a gastronomický manažment I.

Spisovatel: Huľo, Gaplovská, Huľová, SPN 2020
Katalogové číslo: O9349

Huľo, Gaplovská, Huľová - Hotelový a gastronomický manažment I. Učebnica pre 4. ročník stredných odborných škôl. (Manažment ako proces riadenia podniku, Strategický manažment podniku, Manažéri a vedenie ľudí, Gastronomická manažment, Spoločné stravovanie, atd.)... brožovaná veľký formát, 150 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€6,00 (0 Kč)
Pre Vás: €5,70 (0 Kč)

Manažment v pohostinstve a hotelierstve

Spisovatel: Sládek Gustáv, Epos 2007
Katalogové číslo: O9802

Sládek Gustáv - Manažment v pohostinstve a hotelierstve Publikácia Manažment v pohostinstve a hotelierstve je teda akýmsi odkazom autora pre odbornú verejnosť a podnikateľov pôsobiacich v oblasti ubytovacích a pohostinských služieb, ktorým zanechal súbornú príručku komplexne rozoberajúcu všetky aspekty podnikania v pohostinstve a hotelierstve - od právnej formy podniku, cez obstaranie ubytovacieho a pohostinského zariadenia, štandardy vybavenia interiérov, podnikový manažment, cenotvorbu, marketing, pracovnoprávne vzťahy a odmeňovanie až po zdaňovanie, efektívnosť a rentabilitu... tvrdá väzba, 720 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€12,00 (0 Kč)
Pre Vás: €11,40 (0 Kč)

Marketing pre obchodné akadémie

Spisovatel: Zámečníková Zuzana, Rajt Štefan, SPN 2008
Katalogové číslo: O9257

Zámečníková Zuzana, Rajt Štefan - Marketing pre obchodné akadémie Z obsahu: Podstata a úlohy marketingu a jeho miesto v podnikaní, Podnik v marketingovom prostredí, Organizácia marketingového oddelenia, Analýza trhu, prieskum trhu, hľadanie nových príležitostí, Produkt, atd... brožovaná, veľký formát, 160 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€6,00 (0 Kč)
Pre Vás: €5,70 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro